Ամենադյուրին ճանապարհը հաճախորդին առաջինը գրելն է․ եթե նա գոհ է, ապա սիրով կպատմի ամեն ինչի մասին, թե ինչն է նրան դուր եկել համագործակցությունից։ Հաճախորդի հետ շփվելիս եղեք քաղաքավարի, տվեք Ձեր հարցերը ազատ, առանց կաշկանդվելու։
Հրապարակե՛ք արդեն առկա կարծիքները։ Երբեմն հաճախորդը ցանկանում է կիսվել տպավորություններով, բայց մոռանում է։ Տեսնելով դա՝ նա կարող է կիսվել։
Ստուգե՛ք բոլոր մեկնաբանությունները սոցիալական ցանցերում և այլ հարթակներում: Ոչ միշտ է հաճախորդը կիսվում տպավորություններով սոց․ ցանցերում, ուստի կարևոր է պարբերաբար հետևել բոլոր հարթակներում թարմ մեկնաբանությունների առկայությունը (կլինի Google, Yandex, վեբ կայքեր)։
Ուշադրություն դարձրե՛ք Ձեր էջին կատարված նշումներին Instagram-ում և Facebook-ում։ Երբեմն հաճախորդները կարող են կիսվել կարծիքներով story-ներում կամ անձնական պրոֆիլներում։
Խթանել հաճախորդներին, թողնել կարծիքներ հետաքրքիր և բազմազան կոնտենտով։ Որքան կանոնավոր եք հրապարակումներ անում, այնքան ավելի շատ եք հիշեցնում Ձեր մասին։
Ներառե՛ք Ձեր կոնտենտ պլանում հատուկ բաժին-պոստ ընկերության աշխատանքի մասին, որպեսզի հաճախորդները կիսվեն մեկնաբանություններով:
Հետևե՛ք այս պարզ խորհուրդներին և երբեք չեք ունենա դրական արձագանքների դեֆիցիտ։